Wij zijn Studieverenging MOP! En ons doel is jou een top tijd te geven op de HU pabo. Dat doen we op verschillende manieren.

Je studie doe je nooit alleen, hoewel dat soms wel zo kan voelen. Daarom vinden wij het belangrijk dat je je verbonden kunt voelen met de opleiding en je medestudenten. We proberen alle studenten uit alle jaarlagen te verbinden door middel van spelletjesmiddagen, filmavondjes, sportdagen, begrijpend lasergamen of een barbecue. Hierdoor leer je heel veel nieuwe studenten kennen en ontstaan er regelmatig nieuwe vriendschappen. En het fijne is dat je je vaak sneller thuis voelt wanneer andere studenten (en docenten) je gedag zeggen op de gang. Je bent dus nooit alleen.

Naast verbinden, willen we ook verrijken. We willen natuurlijk wel gepassioneerde en inspirerende leerkrachten voor de klas. We proberen als studievereniging naast het reguliere onderwijsaanbod van de HU pabo, wat verdieping aan te brengen. Dat doen we door het geven van lezingen en workshops over uiteenlopende onderwerpen voor een breed publiek. Maar ook door het geven van individuele studentenbegeleiding middels een peer-to-peer-aanpak. Zo zorgen we, in samenwerking met de HU pabo, dat jij glansrijk je diploma binnenhaalt.

Enthousiast geworden?! Meld je dan hier snel aan en dan hopen we je te kunnen verwelkomen op een van onze activiteiten!